akmayan siyah göz kalemi

Maybelline The Colossal Kajal Siyah Göz Kalemi

07:00

Herkese Merhaba  :)

Yoğun bir dönemin ardından tekrar düzenli yazı yazmaya geri döndüm :) Bugün Maybelline'nin çıkardığı The Colossal Kajal Siyah Göz Kalem'ini inceleyeceğiz.


Hemen hemen çoğu bayan hayatı boyunca  akmayan siyah kalem arayışında bulunmuştur.Marka yüzü olan Merve Boluğur'un özellikle göz makyajında kullanılan bu kalemin reklamını görmediğimiz yer, zaman kalmadı.Ve bende sonunda kayıtsız kalamadım ve alıp deneme sürecine girdim.Ürünün en büyük vaadi 12 saat boyunca akmayan , kalıcılık.


Asansörlü yapısından dolayı kalemtıraşla uğraşmadan kolayca uygulayabiliyorsunuz. Yapısı  gerçekten yumuşak.


Verdiği siyahlık kesinlikle net.Sürümü de kolay.


Gelelim esas en önemli kısıma bendeki deneyimime.Öncelikle bu tarz kalemler kesinlikle kişinin göz ten yapısına, bulunduğun ortam havasına göre değiştiğini düşünüyorum.Ben bu makyajımda Colossal'ı kullandığımda yaklaşık 5-6 saatin sonunda göz altlarımda hafifte olsa akma sorunu yaşadım.Ve her iç kısıma uyguladığımda göz pınarlarıma doldu.Başka bir göz makyajımda da yaklaşık 8 saat kalıcılık sağladı ve sonrasında zaten makyajımı sildim.Sonuç olarak en azından alınıp, denenebilir olduğunu düşünüyorum.Özellikle indirim zamanındayken alıp denemek size birşey kaybettirmez :) Eğer kullandıysanız sizinde yorumlarınızı okumak isterim.


Sevgilerimle...







Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook