Makyaj Formülleri ile Mini Sohbet

12:00

Sevgili Ecem yani Makyaj Formülleri bloğun sahibi ile güzel bir çalışma yaptık.Benim cevaplarımı okumak isterseniz bloğunu ziyaret edebilirsiniz.

Merhaba, kendinizi bize anlatabilir misiniz?


İsmim Ecem. İstanbul’da yaşıyorum. Ve üniversite son sınıf öğrencisiyim. Tam bir makyaj, kozmetik aşığıyım. Bunun dışında yoga, meditasyon gibi ilgi alanlarım var. Kitap okumaya bayılırım. Boş günlerim olduğu zaman sadece kitap okurum 1 günde 1 kitap bitirdiğim çok olmuştur. Birşeyler paylaşabilmeyi ve yazmayı çok seviyorum.


Blog açmaya nasıl karar verdiniz? Ve nasıl geliştirdiniz?


Kozmetiğe olan tutkunluğum sayesinde başladı. Bildiklerimi, öğrenmeye çalıştıklarmı paylaşmak istiyordum ve çevremdekilerin motivasyonu sayesinde makyaj formüllerini açtım. Kimi zaman öğrenerek kimi zaman öğreterek ufak dokunuşlarla zaman içerisinde geliştirdim ve hala geliştirmeye çalışıyorum.


Takipçileriniz ve sizi sevenler oldukça fazla bu durumu nasıl değerlendiriyorsunuz?


Takipçilerim çok fazla değil ancak beni seven insanların olması, yorum yazanların, okuyanların, düşüncelerime değer verip beni takip eden insanların olması benim için inanılmaz büyük bir mutluluk. En güzel motivasyon diyebilirim.


Yazı yazarken zorlandığınız bir konu oluyor mu?


Parfüm yazısı yazmaya çalışırken kokuları tanımlamakta çok zorlanıyorum J Elimde çok fazla ürün var ve yazmam gereken çok şey var ve bazen sıraya koyarken çok zorlanıyorum.


Günlük hayatınız da nasıl makyaj yaparsınız?


O günüme göre değişiyor canım nasıl isterse diyebilirim. Bazen çok koyu makyaj yaparken bazen çok hafif makyaj yapıyorum J Ama makyajlarımda çoğunlukla doğal tonları tercih ediyorum.

Vazgeçemeyeceğiniz makyaj ürününüz?

Kesinlikle kapatıcı.


Son zamanlarda almak istediğiniz ancak bir türlü almaya fırsat bulamadığınız bir makyaj malzemesi / bakım ürünü var mı?


Mac’den ruj alacağım ama oturduğum semtte Mac mağazası yok bu yüzden bir süredir askıda kaldı L


Şuan da makyaj çantanızda neler var?

Kapatıcı, ruj ve allık.


En pahalı makyaj malzemeniz hangisi ve ne kadar?


100-150 tl arasında nemlendirici ve fondötenim var.

2015 yılından beklentileriniz neler?


Sağlık, huzur, mutluluk, başarı, güzel bir iş, blogumun daha çok tanınması J

Sevgili Ecem'e çok teşekkür ediyorum.Umarım okurken keyif almışsınızdır.Bu tarz yazıları daha sık görmek istermisiniz ?



Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook