#sedavesenailekışamerhaba

ProNail Express Manikür Seti

07:00

Herkese Merhaba :)

Sedavesenailekışamerhaba etkinliğinde Zerenprofessional tarafından gönderilen ProNail Express Manikür setini inceleyeceğiz.





9 dakikada keratinli mankür seti öncelikle çok hijyenik.Bu tarz paketler tek kullanımlık ve kişiye özel oluyor.





Paket içeriğinde  kağıt törpü, manikür&pedikür eldiveni , tek kullanımlık havlu ve ve tırnak itici çubuk çıkıyor.Tırnak itici çubuk portakal ağacının içerdiği doğal yağ sayesinde tırnak üstünü çizmemeyi ve tırnağa zarar vermemeyi vaad ediyor.Manikür&pedikür eldiveninin içeriğindeki E vitamini cildin yaşlanmasını geciktirerek , cildi besleyip bakım yapmayı Keratin ise tırnak yapısını güçlendirerek daha sağlıklı uzamanısı sağlıyor.Hasarlı tırnaklarda da onarmayı vaad ediyor.



Öncelikle tırnaklarımdaki ojeyi çıkartıp, törpüleyip elimi yıkadım ve kuruladım.Daha sonrasında eldiveni giyip 7 dakika bekledim.Bu süreçte sıcak bir havluya sardım.Daha sonrasında eldivenin parmak uçlarını delerek , tırnak itici çubuğuyla etleri ittim ve et pensi ile fazla ölü deriyi temizledim.Ve eldivendeki kremi ellerime masaj yaparak yedirdim.



İşte ortaya mis gibi tırnaklar çıktı.Kesinlikle bu tarz kişisel hijyenik manikür setlerini çok seviyorum.






Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook