Dr Scheller

Dr Scheller Frenk Üzümlü - Marula Yağı Yenileyici Nemlendirici Gündüz Kremi

07:00

Herkese Merhaba :)

Türkiye'ye yeni yeni markaların girişini gördükçe çok mutlu oluyorum.Üstelik bu markalar cilt bakımı üzerine olduğunda ayrı bir keyif alıyorum. Watson's 'larda satışa sunulmaya başlayan Dr Scheller markasının  organik sertifikalı ve Vegan olması ürünlere  daha farklı bir bakış açısı  sunuyor.




Frenk Üzümü ve Marula yağı içerikli bu gündüz kremini yaklaşık 1 - 1.5 haftadır kullanmaya başladım.

Frenk üzümü yüksek konsantrasyonda C vitamini ve mineraller içerir. Anti-oksidan,koruyucu ve iritasyona karşı etkilidir. Marula yağı cildin lipid yapısını güçlendirir. 24 saate kadar nemli tutar. %100 silikon, mineral yağlar ve sentetik renklendiriciler içermez. Cilt toleransı ve etkinliği dermatolojik olarak test edilmiştir. Benzilalkol, potasyum sorbat ve sodyum benzuat koruyucuları kullanılmıştır. Organik tarım sertifikalı ürünler kullanılmıştır. Doğal temel yağlardan üretilmiştir.


Dr Scheller ürünlerinin hiçbirinde paraben, silikon ve sentetik renklendirici içermediği belirtiliyor.




Gelelim benim kullanımımdaki yorumlarıma.Öncelikle kokusunu pek sevdiğimi söyleyemeyeceğim. Yapısı oldukça yoğun.Eğer kremi fazla sürerseniz beyazlığı uzun süre kalıyor (emilimin geç olmasından dolayı ).İçeriğindeki yağlardan dolayı da ciltteki parlaklığı ve maximum nemi hissediyorsunuz. Aslında yağlı kremleri çok sevmesem de bu  kış gününde ( bu sene baya çatır çatır kuruyor cildim ) kremle cildim çok iyi anlaştı. Sabah temizlediğim cilde uyguladığım zaman tüm gün boyunca nemi hissediyorum. Açıkcası ben bu kadar anlaşabileceğimizi sanmıyordum.







. Ürün Watson's tarafından gönderilmiştir.

Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook