Maria Nila

Maria Nila Lumious Colour Şampuan

07:00

Selam !

Maria Lina  ; Türkiye pazarına yeni giriş yapan aslen İsveç kökenli , 30 yıllık profosyonel salonlarda saç için özel renk, bakım ve şekillendirme ürünlerini barındırdığı bir marka.



Saçımı  kısaltıp , kızıla dönüş yaptığım gün Luminous Colour Şampuanı ve  saç kremi numunesini gördüğüm zaman sevinmedim dersem yalan olur.Çünkü kızıl çabuk akan bir renk olduğu için , boyayı koruyan  şampuana ihtiyacım vardı.Ve Luminous Colour seriside tam bana uygundu.
Paraben ve sülfat barındırmadığı gibi  % 100 vegan ! İçeriğindeki nar özü ile saçtaki boyayı  korumayı ve parlaklığı maksimum düzeyde sağlamayı vaad ediyor.



İnstagram'da paylaştığım zaman bu markanın  Colour Refresh maskesinin (boya tarzı ) çok meşhur olduğunu öğrendim  ve ilk alınacaklar listeme ekledim.






İçi pembiş olan ve kokusuna bayıldığım bu şampuanı 1,5 haftadır kullanıyorum.Kokusu inanılmaz güzel ama saçta çok uzun süre kalmıyor.Saçımda herhangi bir sertleşme  ya da kuruluk yaşamadım.Parlaklığı hala mevcut.Bu kadar kısa sürede yorumlamam ne  kadar doğru ne kadar yanlış olur bilemem ama ben gerçekten sevdim. Marka hakkında daha fazla bilgi edinmek isterseniz Marianilaturkey Facebook ve Marianilaturkey İnstagram hesaplarına göz atabilirsiniz. Ürünlerin satışları yakın zamanda  online satış sitelerinde ve bazı profosyonel kuaförlerde satışa sunulmaya başlanmış.En kısa zamanda Refresh Colour'u bulmak ümidiyle..




Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook