Urban Care

Urban Care Natural's Biotin &Keratin Saç Bakım Şampuanı ve Tonik

07:00

Herkese Merhaba :)


Biz bayanlar için saçımızın  ne kadar kıymetli olduğunu  ve bizi birbirimizden başka  bu konuda kimsenin anlamayacağını biliriz.Özellikle zaman zaman saç dökülme sorununu yaşadığımızda , kendimizi hangi şampuanı kullanmalı , neler yapmalı gibi araştırmanın içinde buluruz.


Urban Care firması  saç dökülmelerine karşıt ve güçlendirici olarak Biotin & Keratin Saç Bakım Şampuanı ve toniği ile bu sorunu aşmamızı sağlayacak  ürünler çıkartmış.

Her saç tipine uygun olan saç bakım şampuanın en büyük özelliği  Biotin ( saçın dökülmesini durdurmak ve güçlenmesini sağlamak ) ve Keratin ( saçı onarmak , daha parlak ve canlı görünmesini sağlamak ) barındırması. Paraben içermiyor.

 Saç toniğinin içeriğindeki biotin ve mentol saç köklerini beslemeyi ve kan dolaşımını hızlandırmayı ve  saç dökğlmesini azaltmayı vaad ediyor.Duştan sonra, ıslak saça ( saç dipleri de dahil olmak üzere) sıkıp , kurutuyorsunuz.

Bu ikili yaklaşık 5 hafta boyunca düzenli olarak kullandım. Bu tarz ürünlerden daha iyi verim alabilmek için aynı serinin şampuan, saç kremi , maskesi ve toniği kullanılması taraftarıyım. Öncelikle her ikisininde kokusunu çok sevdim. Vaad ettiği saç dökülme önleme ; özellikle mevsim geçişinde kesinlikle bana iyi geldi.Saç uzatma konusunda ekstra olarak bir farklılık göremedim.Saçıma işlem yaptırdığım için değişik bir koku ve yapısında incelme vardı. Toniği bana bu konuda baya destek oldu.Herkesin saç tipi, yaşam şekli hatta yaşadığı stres bile ürün deneyiminde  farklılık gösterebilir.Ama elimdeki  stok şampuanları bitirdiğimde kesinlikle Collagen & Keratin serisinide deniyeceğim.  

Sizin Urban Care'den denediğiniz ürün varsa yorumlarınızı okumak isterim :)



Benzer Yazılar

4 yorum

  1. 1 hafta gibi kısa sürede saç çıkaran alman marka saç tonik ve sampuan ile ilgili detaylı bilgi ve siparis için wats ap 05056842995 ten bana ulaşabilirsiniz

    YanıtlaSil
  2. Sac dökülmesi ni durdurup yeni saç çıkaran alman marka dermokozmetik onaylı ürün le ilgli bilgi için wats ap 05056842995 ten ulaşabilirsiniz

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkürler ama bu ürün sanırım bitkisel değil. Ben Keratin Dip Bakım Seti kullanıyorum, saçlarım çok çok hızlı uzuyor, dökülme zaten ilk haftada durdu. En önemlisi de tüm set yuzde yuz doğal olması bana güven verdi zaten.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, günümüzde pek çok kişi kellik ve saç dökülmesi gibi sorunlar ile yakınıp durmakta! minoxidil Türkiye bu duruma çözüm sağlamak amacı ile geliştirdiği minoxidil saç çıkarıcı losyonu bu tür sorunlar yaşayanlar için çıkarmıştır.

    YanıtlaSil

Abone Ol


Like us on Facebook