argan yağı

Yves Rocher - Argan yağlı Saç ve Yüz Kil Maskesi

07:00

Herkese Merhaba  :)




Bu aralar saç için ( özellikle saç derisi için ) maske arayışındayken Yves Rocher indiriminde sevgili satıcı arkadaşın tavsiyesiyle Argan Yağı serisine ait bu maskeyi aldım. 


İçeriğinde organik argan yağı, gül suyu ve mısır özü mevcut.Hayvansal bileşen içermez.



Dediğim gibi ben saç derisi için aldım.Daha doğrusu satıcı arkadaş bana özellikle saç derisi için çok iyi geldiğini ve ölü tabakayı atıp , saç derisinin nefes aldığını ve saça parlaklık verdiğini söyledi.Haftada 1-2 kez  tavsiye edilen uygulamayı banyo sonrasında nemli saçıma masaj yaparak 5 dakika bekleyip duruladım. Maskenin çok güzel bir kokusu var.Saça verdiği parlaklığı da sevdim ama saç derisi için beklediğim performansı alamadım.Özellikle saç derisi için tavsiye ettiğiniz bir maske varsa önerilerinizi alabilirim :)








Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook