gece kremi

Himalaya Herbals Canlandırıcı Gece Kremi

07:00

Selam !





Yakın zamanda toniğinden bahsettiğim Himayala Herbals'ın Canlandırıcı Gece Krem'ini acilen krem almam gerektiği bir anımda beklentisiz olarak almıştım.



İçeriğindeki elma ,limon , domates bitkileri ve Aha ile cildi canlandırmayı vaad ederken içindeki Buğday Ruşeymi (Evitaminli doğal bir antioksidan ) cildi nemlendiriyor. Beyaz zambak bitkisi ile gece boyunca ciltte yoğun onarma ve ve beslenme sağlıyor.




Kokusu rahatsız etmeyecek bir şekilde olan kremi çok büyük beklenti içerisinde olmadan düzenli olarak her akşam kullandım.Öncesinde serum da kullanmamın etkisinin de olmasıyla beraber cildimde sabah kalktığımda nem'e doymuş olduğunu hissettim.Bu tarz kremler kesinlikle kişinin daha önceki kullandığı kremlere, cilt dönemindeki farklılıklara göre değişir.İşin açıkcası  eğer serum kullanmasaydım bana çok yeterli gelmeyip, gündüz kremi olarak kullanabilirdim.Kısacası benim için  ne eksisi ne çok artısı olan bir krem oldu.Çoğunlukla eczane ürünleri kullandığım için benim için olmazsa olmaz bir krem olmadı




Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook