Coup D'Chic İridescent Powder

Mac Cindrella Koleksiyon - Coup D'Chic İridescent Pudra

10:06

Selam !



Bir varmış bir yokmuş , evvel zaman içinde kalbur zaman içinde güzeller güzeli bir kıza varmış..

Sindrella hikayesini okuyup , büyümeyen hiçbirimiz yoktur. Sindrella 'yı baloya giderken hayal ettiğimizde , çoğumuz zihninde ışıl ışıl bir cilt olduğuna eminim. 


Mac 'in çıkardığı Cindrella koleksiyonu ilk gördüğümde  - aaa ne güzel ambalajları var ama  sanırım beni hiçbir ürünü cezbetmez -demiştim. Bu koleksiyonda İridescent pudrası ve iki pigmenti lansmanda  beni kandırdı. :)


Hafif altın  ışıltı- şeftali  tondaki pudranın yapısı krem gibi  ama kesinlikle toz ürün.




Elinize sürdüğünde ışıltıları görüp , bu çok simli kullanamam diyebilirsiniz. Hatta bu pudranın hiç renk vermediğini söyleyenlerde var. Açıkcası ben bu pudrayı sadece aydınlık vermek istediğim bölgelere sürdüm.( elmacık kemiklerindeki vurgusu inanılmaz güzel ) İlk başta çok ışıltı gözükse de belli bir zamandan sonra  daha doğallaşıyor.


Kalıcılık konusunda ise gün ortasında tazelemeniz gerekebiliyor.Bu aralar severek kullandığım bir ürün oldu.Tüm yüze uygulanması bana göre uygun değil.









Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook