M.Asam

M.Asam Brilliant Teint Transparent Makeup - Aydınlatıcı Makyaj Bazı

06:00


Selam !


M. Asam geçtiğimiz günlerde çıkarttığı Brilliant Teint Transparent Aydınlatıcı Makyaj bazı ile hızlı bir çıkış yaptı.Özellikle stresli ve donuk cilt görünümü düzeltmeyi hedefleyen bu bazı tek başına da kullanabiliyorsunuz.İnanılmaz göz alıcı ve şık bir tasarım yapmışlar.


İpeksi ve kayısı rengiyle güzel kokan M.Asam ;  nemlendiriciden sonra  primer* olarak  da kullanabiliyorsunuz. ( *fondöten öncesi makyajı kalıcı hale getirmek) İçindeki Shea yağı cilde bakım yapmayı vaad ediyor.



İçeriğine dikkat edenler için yukarıda mevcut. 30 ml içeriğine sahip bence miktarı oldukça yeterli.Çünkü bu tarz ürünlerin çok fazla ml'e sahip olmasını doğru bulmuyorum.

Yapısı kadife gibi.



Açıkcası  sihirli fondötenini herkes sevip memnun kalmasına rağmen beni sivilcelere boğmuştu. Bu yüzden ilk bu ürüne karşı sivilce yapar mı diye tereddütlü yaklaştım. Ve  düzgün yorumlamak adına düzenli kullanım sağladım. Korktuğum gibi olmadı ve sivilce gibi herhangi bir sorunla karşılaşmadım.Cildimde kapatıcılık gereken yer olmadığı için tek başına çok rahat kullandım.Cilde verdiği ışıltı, sağlıklı görüntülü kesinlikle başarılı.

Mart ayının sonuna kadar Watsons'larda indirimli olarak 68 TL'ye satılıyor.





Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook