Nyx

Nyx Soft Matte Lip Cream - San Paulo

06:00


Selam !


Nyx markasının meşhur soft matte lip creamlerinde  alıp almamak konusunda hep gidip geliyordum. Nyx bu seride tam 13 renk çıkartmış ve her birine şehir adları verilmiş. Sevgili makyaj_ve_makyaj  ile mailleşmelerimizin sonucunda San Paulo renginde karar kıldım.Aslında gözüm Transylvania renginde o gelir gelmez ondan da bir tane kapmayı düşünüyorum.


Nyx'in bu ürünü ne tam ruj ne de dudak parlatıcısı mat bir dudak kremi denilebilir kesinlikle.Yapısı o kadar yumuşak ki sürerken ipeksi bir his oluşuyor. Mat olan yapısının altına mutlaka yağsız bir dudak kremi sürmek gerekiyor aksi takdirde dudak çizgilerine dolma yapabiliyor. İlk katta rengini verse de esas 2. kez sürdüğünüzde renk ortaya çıkıyor.Kalıcılık konusunda fena değil açıkcası ben hemen uçup gider diyordum ama en az 4 saat kaldı . Bir şey yiyip , içerseniz tabi ki tazelemeniz gerekiyor.




Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook