cyrene

Cyrene Yüz ve Makyaj Temizleme Misel Solüsyonu

06:00



Cyrene markası güvendiğim ve önerdiğim nadir markalardan biridir.Hem temiz içerikli olup hemde doğru ürün kullanımda vaadlerini yerine getiren Cyrene sayesinde, misel solüsyonunu bile sevdim.


Özellikle karma ve yağlı ciltler için olan yüz ve makyaj temizleme losyonun içinde yağ, etil alkol, esans, renklendirici ve paraben bulunmuyor. 100 kullanımlık yazsa da bana baya uzun bir süre gitti.





CYRÈNE Ultra Soft Makyaj Temizleme Suyu 'nun , Misel Solüsyonlarının özellikleri ; 
  • Durulama GEREKTİRMEZ
  • Misel Teknolojisi ile geliştirilmiştir . İçeriğindeki mikro misel tanecikleri ile  tek bir hareketle yüzünüzdeki makyajı,kiri,tozu NAZİKÇE temizler. ( zararlı HİÇBİR kimyasal içermemektedir )
  • Cildi Rahatlatarak İPEKSİ bir his bırakır. 
  • Göz YAKMAYAN benzersiz formül 
  • Kirpikleri DÖKMEYEN bir formüle sahiptir. İçeriğindeki Pro Vitamin B5 ve Aloe Vera kirpiklerinizi besler .



Normalde ben makyaj temizleme suyu kullanan biri değilim  ama makyajımı yıkamadan önce özellikle bu misel suyunu kullandım ve kesinlikle memnun kaldım.Ve diğer ürünlerinide gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.

Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook