akmayan siyah göz kalemi

Essence Long Lasting ( 01 Black Fever ) Siyah Göz Kalemi

06:00


Selam !


Her bayanın siyah akmayan göz kalem arayışı vardır.Bir gün Anıl'la buluştuğumuzda eyeliner'ın simsiyah ve hiç dağılmamış  markası ne dediğimde cevabı Esssence Long Lasting Black Fever oldu.Ve ne yalan söyliyim şaşırdım.Benim göz kapağım yağlı olduğu için belki bende durmaz ama gene de denemem lazım deyip aldım.

01 Black Fever ilk seferde olmasada üstünden ikinci kez geçtiğinizde simsiyah bir renk.Bu arada www.anilissima.com 'daki Berry Merry
 ve Hot Choclate rengi alıncaklar listeme eklendi.


Asansörlü kalemlere karşı çok sıcak bakmasam da bu kalemde kırılma olayı yaşamadım.


  Kalıcılık konusunda  gözümün üstünde hiç akmadı ve dağılmadı.Göz içinde de ben sorun yaşamadım ama arkadaşlarımdan birisi aktığını ve alerji yaptığını söyledi.Bu yüzden gözünüzün içine sürücekseniz bu konuda size garanti veremem ama göz üstü testten geçmiştir :) Açıkcası 5.5 TL gibi bir fiyattaki bu kaleme şans vermenizi isterim.Rossman ve Gratis mağazalarında Essence standlarında bulabilirsiniz.








Benzer Yazılar

1 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook