pastel

Pastel Day Long Lip Color Kissproof 09 ve 19 Numarası

06:00


Selam !


Makyaj ürünlerinde kalıcı olan her ürün benim gözümde paha biçilemezdir.Pastel'in kissproof serisi çıkalı sanırım 1- 1.5 sene olmuş.Vaat ettiği şey sabahtan akşama kadar kalıcık ! Bu seriyi likit ruj olarak adlandırmak sanırım daha doğru olur.

09 numarası tam bir sıcak alt tonlu bayrak kırmızısı iken 19 numarası ise vişne çürüğü ve  içinde hafif mor-bordo tonları barındıran bir renk.


Aplikatörleri diğer rujlardan farklı olarak düz bir şekilde.Açıkcası ben sürerken zorlanmıyorum ama genede el alışkanlığınız yoksa sıkıntı yaşayabilirsiniz.Bunun için farklı bir ruj fırçalarından yardım alıp kullanabilirsiniz.


Sürdükten sonra matlaşan rujlar eğer dudağınız kuru ve çatlamış ise kötü bir görüntüyle karşılaşabilirsiniz.Çok çabuk sabitleniyor bu yüzden hızlı olmanızda fayda var :) Pigmentasyonu 10 üzerinden 10 !


Özellikle iki rengi aynı anda yazmak istememin sebebi aynı seride olan rujlarda bile yapısında farklılık olduğunu göstermek istemem. 09 numarası rengini ve yapısını gayet net verirken 19 numarayı sürerken  biraz daha zorlandım  ( yapı olarak ) Kalıcılık olarak 09 numara 19 numaraya göre daha iyiydi evet bir şey yiyip içtikten sonra  rengin azaldığını gözlemledim ama 19 numarasında bu daha fazlaydı.


Kırmızı ruju çok sevdiğimi daha önce söylemiş miydim ? :)



19 numarası dediğim gibi 09 numarasına göre hem yapı hem de kalıcılık olarak daha düşük performansda.



İndirimli olarak 13- 14 TL 'ye alabileceğiniz bu rujları alıp almamak konusunda seçimi size bırakıyorum.Sonuçta yüksek rakamlardaki rujların fiyatından daha uygun ve daha kalıcılar.







Benzer Yazılar

1 yorum

  1. Vaktim yok diyorsanız ve sabah sürüp akşama kadar tazelemeden kalıcı makyaj arıyorsanız Day Long formülü tam size göre.

    Pastel Day-long Lipcolor ile gün boyu dilediğiniz gibi bir şeyler yiyin, için. Uzun süre kalıcı özelliği olan rujunuzun iz bırakmadığını ve renklerini canlılığını hiç kaybetmediğini göreceksiniz.

    www.hafifeal.com/e/pastel-day-long-lipcolor

    YanıtlaSil

Abone Ol


Like us on Facebook