Aydınlatıcı

Tom Ford Shade and Illuminate 01 Intensity One

17:10



Sanırım makyaj ürünlerinde mascara ve far'dan sonraki arayışlarım en çok  krem aydınlatıcı ve kontürleyiciler de olmuştur. Tom Ford'un bu ikili krem paletini kaç defa alıp almamak arasında kaldım bilemezsiniz.Çünkü okuduğum çoğu yorumlarda yağlı ve karma ciltlerin uzak durması normal ve kuru ciltlere uygun olduğu söyleniyordu.




Intense 1 ve 2 olmak  üzere ayrılan renklerin bana uygun olanı Intense One  idi.( Benim gibi açık tenliyseniz mutlaka 1 'i seçiniz ) .Çok şık bir ambalajı olduğunu sanırım fotoğraflardan da anlaşılıyordur.




Aydınlatıcı kısıma ilk göz attığınızda beyaz gibi gözükse de aslında birazdan göreceğiniz swatch'lardan da şeffaf bir ton.

Beni en çok  mest eden kısmı ise kontür rengi. Elinize aldığınızda koyu gibi gözüksede uyguladığınızda çok kolaylıkla dağılıyorve çok doğal bir bitiş sağlıyor.





Kadifeden şık saklama kabı ince düşünülmüş bir ayrıntı.


İçerik avcıları için bunu da ekleyeyim dedim.









Öncelikle kalıcılık kesinlikle 1 numara . Çabuk dağılan bir yapısı olduğu gibi elinizle bile kolaylıkla uygulayabiliyorsunuz. Sadece aydınlatıcı kısmında özellikle burun üstünde 4 saat sonra bir parlama sorunu yaşadım.Ama buna değer mi bence değer. Karma cilt tipine sahip olmama rağmen boşuna bu zamana kadar almamazlık etmişim.













Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook