göz farı

Miss Watson - Tekli Göz Farları

06:00



 Size daha önce Yaşam Dükkanı 'ndan şurdaki yazımdan bahsetmiştim.Geçtiğimiz günlerde % 25 indirimi görünce aklımda olan ürünleri alma fırsatı yakaladım.Ve bana gönderilen far'dan memnun kalınca aklımda olan rengi kaptım.



Özellikle inci beji renginde uzun zamandır gözüm vardı.Ki çok samimi olarak söylüyorum tam rengini yansıtmak için uğraştım ama başarılı olamadım.Çok ama çok güzel bir renk.

İnci açık kahve rengi ise içerisinde ışıltılar olan ve koyu yeşil tonlar barındıran çok güzel bir renk.



Miss W Regard de Braise Organik Göz Farı serisinin farklı renkleri ile bakışlarınızı yoğunlaştırın. Bakışlarınızı yapılandırın, onları daha da ışıltılı hale getirin ya da sadece ruh halinizi ortaya çıkaracak şekilde renkleri kullanın. Daha derin ya da doğal bir bakış elde etmek için renkleri karıştırma cesareti gösterin ve çarpıcı kontrastlar ortaya çıkarın. Renklerle eğlencenin keyfine varın. 
İpeksi pürüzsüzlükte, kadifemsi bir dokuya sahip, kolay uygulanabilir ve mükemmel kalıcılığa sahip bu seriye bayılacaksınız.
Miss W Regard de Braise Organik Göz Farları %99.7 doğal içeriğe sahiptir. İçerisinde bulunan organik Avustralya fındığı yağı nemlendirici, besleyici ve onarıcı etkiye sahiptir. Organik avokado yağı ile yumuşaklık ve koruma sağlar. 

İçeriği
Mica, Mısır Nişastası, Skualan, Çinko Stearat, Gliseril Kaprilat, Tokoferol, Kayısı Çekirdeği Yağı*, Avokado Yağı*, Avustralya Fındığı Yağı*, Shea Yağı*, Hint Kayını Tohumu Yağı.

*Organik tarım ile elde edilmiştir.



Farların yapısı yumuşacık  ve fırçayı değdirir değdirmez rengini veriyor.Tozutma oldukça mevcut.Kalıcılık  ise baz ile kullansam da kullanmasam da oldukça başarılı. Kesinlikle MAC farlarının kalitesiyle yarışırlar.Ki bence onlardan bir tık içeriğinden dolayı  üste çıkıyor.

Şu an % 10 ve bedava kargo seçeneği ile ürünlere göz atabilirsiniz.









Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook