blefaro

TTO Göz Şampuanı

06:00


Göz'ün şampuan'ımı olurmuş demeyin :) Aslında eczane ürünü olan Blefaro kullanıyordum.Ama hem 40 ml olması hemde milimine göre fiyatının yüksek olmasından dolayı arayış içine girmiştim.Gene eczanede gördüğüm TTO markası  altında 125 milimlik 11.95 Tl fiyatını görünce ve içeriğinide inceleyince denemeye karar verdim.




Ürünün içeriğinde organik sertifikalı  çay ağacı yağı kullanılması en dikkat çeken kısmı idi.İçeriğinde parfüm , alkol , sls ve paraben bulunmadığı belirtilmiş.


İçerik avcıları için.




Özellikle göz çevresi, kaş ve kirpiklerin hijyenine özel şampuandır. Hassas bölgedeki kepek, kir ve makyaj artıklarının temizliğine yardımcı olur. Bu ürün yardımcı bir temizleme ürünüdür. Tedavi edici amaçlı ya da ilaç nitelikli bir ürün değildir. 


Ben özellikle akşamları göz makyajımı temizlerken kullanıyorum.Özellikle yoğun göz makyajı yaptığım zamanlar bebek şampuanı kullanıyorum.Ama bebek şampuanı özellikle göz çevresini kuruttuğu için bu tarz göz şampuanları daha sağlıklı.Ve kesinlikle çoook çook memnunum.






Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook