flormar

Flormar - Precious Curl Mascara

06:00


Bugüne kadar denediğim Flormar mascaralarından  ; en beğendiğim ve değişik bir  mekanizmaya sahip olan Rotating High Performance mascarasıdır.


Hacim konusundaki mascara arayışımı duyan arkadaşım ısrarla bana bunu denememi söyleyip zorla aldırttı.Burdan kendisine selam ederim.

Ambalajı oldukça janjanlı ve metalik mor gözünüze çarpıyor.


Kıl ve hafif bombeli tombul uçlu mascaranı yapısı oldukça ıslak.Benim gibi kirpikleriniz uzunsa biraz bulaşma sorunu yaşayabiliyorsunuz.
Bu mascaranın en önemli vaadi kıvrılmış  ve hacimli kirpikler.


Açıkcası benim kirpiklerim için sıradan günlük bir rimel olmaktan öteye geçemedi.Gün boyu akma sorunu yaşamadım.Ama genede istediğim hacimi vermediği için tekrar alabilceğim bir ürün değil malesef.





Benzer Yazılar

2 yorum

  1. o kirpikler için ne maskarası arıyorsun yaa :( mis gibi kirpiklerin var

    YanıtlaSil
  2. Kirpiklere en çok yoğunluk veren ve en çok uzatıcı olan bir maskara arıyorum ben de ama hala bulamadım.Siz hangisi markayı önerirsiniz? Şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil

Abone Ol


Like us on Facebook