Hakkımda bilmediğiniz 11 şey

21:27

Merhaba

Eskiden bu tarz tag'lere çok sık katılırdım.Hem eğlenceli oluyor hem de birbirimizi biraz daha yakından tanımış oluyoruz.Sevgili www.aycanhayatadair.com beni davet edince hemencik yapayım dedim.


1-  Blog yazmak için ne gibi özelliklere sahip olmak gerekir?

Bu konuda ahkam kesmek yanlış olur.Ama bence en başta samimi ve dürüst olmalı insan.Ve gerçekten severek yapmalı.Çünkü artık çoğu kişi  başka amaçlar için blog yazıyorlar. 

-Herkes blog yazabilir mi?

Herkes blog yazabilir özgürdür. Ama dikkat edilmesi gereken konu ; yazdığı konu ve alan konusunda bilgisi var ise ve insanları doğru yönelticekse yazmalı insan.

2-  Severek takip ettiğin, yazı dilini sevdiğin bloggerlar kimler?

www.aycanhayatadair.com Samimiyeti ve eğlenceli yazı dilini kesinlikle seviyorum.Zaten bu yüzden iyi anlaşıyoruz sanırım.

www.anilissima.com Anıl'ımın kendine has tarzıyla yazdığı yazılar çok hoşuma gidiyor.Ve onun sayesinde bence blog dünyası renklendi.

gorkemkarman Samimi ve dürüst yorumlarını seviyorum.Çok iyi bir yerde olmasına rağmen çizgisini bozmayan nadir insanlardan.

Daha liste uzar gider ..

3- 3 kelimeyle kendini ifade etmen gerekse bunlar ne olurdu?

Komik - Net - Doğal

4- Almadan yapamam dediğin, bittikçe aldığın kozmetik ürünü?

Bu soru bana sorulmamalı bence :) Genelde bitmeden aldığım için bu soruyu en çok ne alıyorum gibi cevaplıyım. Sanırım en çok mascara ve far alıyorum.

5- En sevdiğin yabancı/yerli dizi?

Dizi seyretmeye zamanım olmuyor ama fırsatım olursa Paramparça'ya bakıyordum.En sevdiğim iki sanatçı ( Nurgül Yeşilçay ve Erkan Petekkaya ) bir araya gelince çok sevinmiştim.

Yabancı dizi olarak ha bugün ha yarın izlerim diye başlayamadığım şu meşhur Game Of Thrones'a başlamayı düşünüyorum.

6- Totemlerin var mı?

Sanırım yok :)

7- Biraz özel hayat konuşalım mı? :)) Hayatında biri var mı? İlişkiler hakkında düşüncelerin? 


Özel hayatımla ilgili blog dünyasında konuşmama kararı aldım.Bu yüzden bu soruyu geçiyorum.
İlişkiler hakkında diyebilceğim şey ise dürüstlükten asla ödün vermeyin.Ve saygı duyun birbirinize.Çünkü hepimiz birer bireyiz. İlişkinin temelinde güven varsa bence her şey kendiliğinden geliyor.Ve herşeyi içinizden geldiği gibi yaşayın.

8-  Sosyal medyanın hayatında ki yeri? En çok kullandığın sosyal medya?

Oldukça fazla tabi ki :) En çok tabiki https://instagram.com/nesneslis 

9-  Canın çok sıkıldı, işin içinden çıkamıyorsun kendini iyi hissetmek için ne yaparsın?

Açarım müzik ya ağlarım ya gülerim :)

10- Şu sıralar dinlemeyi en sevdiğin şarkı ?


11-  Şu an hayatında olmak istediğin yerde misin? Mutluluk, huzur, aşk seninle mi? :)

-Şu an hayatımda tam olmak istediğim yerde değilim ama az kaldı inanıyorum. Huzurluyum , mutluyum şükür..Aşk hepimizle :)

  Yapmak isteyen herkesi etiketliyorum  ama bana da haber verin olur mu ?







Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook