Urban Care

Urban Care Style Guide - Bukle Belirginleştirici Köpük

06:00


Urban Care markasını seviyorum.Çünkü kendini sürekli geliştiren, yenileyen arka planında kadın girişimci olan ve iyi ürünler sunmaya çalışan bir marka.

Saçlarım kendi kendine kuruduğunda hafif dalgalı olan bir yapıya sahip.Özellikle yaz aylarında köpük , jöle ile şekil vermeyi seviyorum.





İçerdiği Uv filtresiyle saç rengini uzatmayı , ısıl ve çevresel faktörlere karşı korumayı vaad ediyor.Ve içerdiği keratin complex korurken bakım yapıyor.


Bu arada tatil'e çıkıcaklar için bu minik boy seyahat setlerine göz atmalarını tavsiye ederim.



Gelelim benim ürün hakkındaki düşüncelerime.Öncelikle köpüğü çok değişik .Nasıl tarif edeceğimi bilmiyorum ama saça değer değmez sabitleniyor.Kesinlikle piyasadaki köpüklerden farklı.Anında saçı sabitliyor bu özelliğini çok sevdim.Bukle belirginleştiriciliğine gelirsek ben daha bukle bukle yapması beklerdim ama hafif dalgalı yaptı.Gerçi buda hoşuma gitti. Bu yüzden bu yaz favorilerim arasında !




Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook