ankara blogger buluşması

'' Özlem Mekik İle Günümüz Lezzetleri ''

06:00

Geçtiğimiz günlerde Ankara'da yapılan çok özel bir etkinliğin içerisindeydim.Bu etkinliği farklı kılan Sevgili Özlem Mekik'in son kitabı olan Günümüz Lezzetleri'nin lansmanı olması ve Tarcın Events , PastaCaddesi ve Sibel'in Tarif Defteri tarafından Ankara'da  gerçekleşen en büyük organizasyon olması.



Mekanımız Ankara'nın en iyi balık restoranlarından Trilye idi.



Sevgili Fatma Hanım açılış konuşmasından sonra Özlem Hanım kısaca bize emeklerinden, mutfağın hayatındaki yerinden ve kitabından bahsetti.Samimi olarak söylüyorum hayatımda gördüğüm en sıcacık en pozitiflik veren insanlardan biri oldu.Kendisiyle  yakından tanışıp, sohbet edebildiğim için çok şanslı hissediyorum.En kısa zamanda İstanbul'a Ziyade Fasıl'a gidip tekrar görmek için can atıyorum.

Sevgili Süreyya Bey deniz mahsülleri konusunda çok iyi bir gurme olduğu kadar Trilye Restoran'ın da sahibi.Bizlere Trilye'ye verdiği emekleri ve gerçekten Ankara'da böyle bir mekanın olmasının gurunu yaşattı. Mekan'da yediğim herşey taptaze ve lezizdi.


Başlangıç olarak gelen tabakta en çok  tahinli patlıcan'a bayıldım.Ve bu arada Topik 'in çok zahmetle hazırlanan bir ermeni mezesi olduğunu öğrendim. Ahtapot salatası inanılmaz taze ve güzeldi.Bence insan hayatında ilk kez ahtopot yiyicekse burada yemeli diye düşünüyorum.


Ana yemeğimiz Izgara Levrek enfesti.Ama sanırım herkesin favorisi Kabak Çiceği Tempura idi. Şiddetle tavsiye ediyorum yok böyle bir lezzet.Tatlı olarak'da aslında Triliçe olan Suyun Ötesi tam kıvamında oldu.




Yemekten sonra PastaCaddesi'nin yani Tolunay'ın hazırladığı enfes pastayı kesip yedik.Çoook lezizdi.



Eski arkadaşları görüp , yeni kişilerle tanıştığım bu etkinlik gerçekten çok keyifliydi.
Bu etkinlikte aynı zamanda bize hediyeler yollayan firmalara teşekkür ederiz.

















Benzer Yazılar

5 yorum

  1. merhaba bu lansmana bende katıldım :) herşey çok güzeldi :) sayfanızı takibe aldım
    ( http://apaydindunyam.blogspot.com.tr/) sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Keyifli bir etkinlikti. Emegi geçen herkese sonsuz teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. Gercekten harika bir etkinlikti, ilk fırsatta görüşelim ama noluuur 🙏🏼🙏🏼

    YanıtlaSil
  4. Özlem Mekik'le tanışmak ve yeni blogger arkadaşlarla bir arada olmak, aynı zamanda Trilye'de nefis yemekler yemek benim için de çok keyifliydi...

    YanıtlaSil
  5. Özlem Mekik'le tanışmak ve yeni blogger arkadaşlarla bir arada olmak, aynı zamanda Trilye'de nefis yemekler yemek benim için de çok keyifliydi...

    YanıtlaSil

Abone Ol


Like us on Facebook