catrice

Catrice Glamour Doll Ultra Black Curl &Volume Mascara

06:00



Catrice serilerimize kaldığımız yerden devam edelim.Bilmeyenler için ufak bir hatırlatma artık Rossmannlar'da satılmaya başladı.Bu markanın denediğim ikinci mascarası olan Glamour Doll'un Lashes To Kill gibi beni çeken kısmı ultra siyahlığı ve  volume vaad etmesiydi.



Mascara'larda kıl fırçaları çok tercih etmesem de nedense bu mascara'nın farklı olacağına dair bir his vardı.Fırçası sık ve kıvrımlı olmasından dolayı uzatma ve kıvırma'da beni yanıltmadı.


İlk açıp kullandığımda yapısı oldukça ıslak olmasına rağmen zamanla oturup daha orta kıvama geldi ( sanki yemek tarif ediyomuş gibi hissettim :)


Sadece rimel sür-çık yaptığım günlerde elim direk bu mascaraya gidiyor. Akma , bulaşma , dökülme gibi bir sıkıntı yaşamadım.Uzatma - kıvırma benden geçer not aldı.Hacim olarak da çok çok iyi olmasa da en azından idare edilcek kıvamda.Lash to kill'e göre bunu daha çok sevdim.Uygun fiyatlı ( yanlış hatırlamıyorsam 14.90 tl) günlük kullanım için oldukça ideal bir mascara.Temizlemesinde de direk göz şampuanı ile yıkadığımda çıkarken , göz makyaj temizleyicisi ile iki kez üstünden geçmek zorunda kalıyorum.









Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook