#16bloggerla2016

#16bloggerla2016 J.W Marriot Otel

19:52


Aslında yazıya nereden nasıl başlayacağımı bilmiyorum.Çünkü Nazlı'yla çok emek verdiğimiz, en ince detayına kadar kafa yorduğumuz ama bütün bunlara değen 19.12.2015'te  Ankara'nın en lüks ve en güzel oteli olan J.W Marriott' da  Ankara ve dışından da olmak üzere  toplam 16 blogger arkadaşlarımızla harika bir etkinlik gerçekleştirdik.Özellikle instagram'dan  #16bloggerla2016  hastag'i adı altında bol bol fotoğaraflarımızı görebilirsiniz.






Hem Nazlı hem de benim ; tek istediğimiz şey gelen misafirlerimizin unutamayacağı , bol kahkahalı bir etkinliğe ev sahipliği yapmaktı.Ve gerçekten bunu başardık.Çünkü gün sonunda herkesin yüzünden hala gülücükler eksik olmuyordu.Aynı zamanda ikimizde 2016'ya girerken daha sağlıklı, bilinçli tüketimde bulunmak, yeni markalar keşfetmekdi.Artık bloğumda çok uzun zamandan beri istediğim diğer yazı türlerinide barındırcağımın haberini vermiş olayım.Bu güzel güne ait o kadar çok kare var ki ve bunun mimari Moonmarkworks Aylin'e borçluyuz.Özellikle düğün, doğum fotoğrafçı arayışındaysanız Vimeo'larına bakarsanız ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız.Bu yüzden bol fotoğraflı bir yazı olucak şimdiden uyarayım.



Otelimiz Magnesia toplantı salonunu bize ait idi.Ve organizasyon , süslemeler için gerçekten ayrı bir emek verdik.

Kısa bir hoşgeldiniz konuşmasından gülümsemeli bir kare .



Özellikle masa süslememizde bu harika payetli runner için PinkDeco'ya çok teşekkür ederiz. Ortamımıza ışıltı kattınız.Gerçekten gönül rahatlığı ile alışveriş yapabileceğiniz bir sayfa  ve ben siparişlerimi verdim bile.Çünkü şu anda harika bir  kampanyası var.Sayfasına göz atmalısınız.



Şık kütüklerimiz jadeselection 'a ait idi. Ayrıca masamızda Tuğba Kuruyemiş'in  taptaze kuruyemiş ve lokumları bizimleydi.Özellikle türk kahvesini denemenizi şiddetle öneririm.
Balıkçıoğlu Galeta'sı soframızı neşelendirirken,

MrandMrspopcorn 'un enfes pop corn'ları bizimleydi. Pop corn deyip geçmeyin karamelli, chedar peynirli ve çikolatalı olmak üzere herbirine herkes ayrı ayrı bayıldı.Ben hayatta peynirli birşey yemezken chedar'lısını seveceğimi hiç düşünmezdim.Hatta şu anda çikolatalısı bu yazıya eşlik ediyor.Cinemaximum sinemalarında satılan pop corn'un online satışı yok.Ama  bence bu lezzete herkesin ulaşması lazım ve inanıyorum ki yakın zamanda da online satış yaparlar.


Ayrıca bir leblebinin hem sunumu hem tadı nasıl bu kadar güzel olabilir ki gerçekten Leb bunu başarmış.Üstelik  türk kahveli, sarımsaklı, cappucinolu gibi farklı leblebiler barındırması çok özel ve güzel.Kesinlikle farklı bir hediye seçeneği.


Konsepte uygun Treso Tasarım peçetelerimiz masamıza renk kattı.


İlk'ini yıllar önce İstanbul'da içtiğim ve  artık dondorulmuş  shot olarak satılan Fresh Hot Buğday Çim Suyu'nun sanırım faydalarını yaz yaz bitmez.Brokoli'den 7 kat fazla klorofil içeren  Fresh Hot Buğday Çim suyu ;
  • Karaciğer yağları dahil tüm yağların vücutta işlenmesini ve yakılmasını sağlayan besin öğelerini içeriyor (Krom, B6 vitamini, Kolin, Arginin, Kreatin, Metionin).
  • Kandaki hemoglobin miktarını arttırıyor, insan vücudunu daha oksijenize ve alkalize ediyor.
  • Bağışıklık, kan dolaşım, sindirim ve boşaltım sistemlerini düzenliyor.
  • Sinir sistemini ve zihinsel faaliyetleri düzenliyor.
  • Kan yapımı için gerekli besin öğelerini sağlıyor. (Klorofil, Demir, Magnezyum, Folik Asit, Vitamin B1, B2 ve B12).
  • Vücudun ilaç kalıntıları ve toksinlerden arındırılmasını sağlıyor. (Selenyum ve Klorofil sayesinde)
  • Vücut ortamı antibakteriyel hale geliyor. (Klorofil sayesinde)
  • Cilt, saç ve tırnak sağlığı için gerekli tüm besin öğelerini içeriyor. (E, B3, B9 vitaminleri, Çinko, Magnezyum, Manganez)
  • Düşük kalorili diyet uygulamalarında veya çeşitli nedenlerle vücutta oluşan vitamin, mineral ve amino asit eksikliklerini kapatmaya yardımcı oluyor.
  • Kas kütlesi yapımı için gerekli tüm amino asitleri ve mineralleri sağlıyor. (Krom, BCAA, EAA)
  • Hamilelik sonrası gerekli olan tüm vitamin, mineral ve amino asitleri içeriyor. (Folik asit, Kalsiyum, Demir, Magnezyum, Çinko, Fosfor, B grubu vitaminleri, A vitamini vb.)
  • Vücudun vitamin, mineral, amino asit eksiklerini kapatarak (özellikle yaşlılarda) dinçlik sağlıyor. Yorgunluk hissini gideriyor.
  • Çocukların fiziksel ve zihinsel gelişimlerini destekleyen tüm besin öğelerini sağlıyor.
Etkiinliğimize Sevgili Para, Yaşam ve İlişki Koç'u Pelin Narin Tekinsoy bizlere  özellikle para koçluğu adı altında güzel bir seminer verdi. Sorsuğu sorularla kafa karıştırıp , zihinlere yeni ışıklar açan Pelin Hanım aynı zamanda 2 kişi'ye kitabını hediye etti .Sevgili Aycan ve Büşra şanslı isimlerdendi.

Ralila 'dan  Sevgili Rahmi Bey organik ürünlerin hayatımızdaki rolünden ,ve her organik yazan ürünlere inanmamız gerektiğini, nasıl ayırt ediceğimiz hakkında çok güzel bilgiler verdi.İlerleyen günlerde bu konuyla ilgili ayrıntılı bir yazı yazacağım. Anıl'ımın  elinde organik siyah üzüm çekirdek ekstratını denedik yumuşacık oldu.


-Hmm şundanda mı alsam bakışı yapmışım resmen.Otelimizin sunduğu yiyecek molasında kendimden geçtiğim doğrudur.

Aklım hala o minik hamburgerlerde ve tatlılarda kaldığı doğrudur.


Süpriz sponsorumuz biraz gecikince bende bize sponsor olan markalarımızdan misafirlerimize bahsettim.Birazcık da bu süreçte yaşadığımız komik olayları anlatıp, her beraber güldük.Bununla ilgi ayrı bir yazı yazıcam mutlaka.


Kızlar hazır mısınız büyük süprizimize derken :)



Ve sanırım alkışların koptuğu an M.A.C 'in giriş anı.Herkesin yüzündeki ifade sanırımanlatılmaz , yaşanırdı.

Canım arkadaşım ,  M.A.C 'in başarılı Makeup Artist'lerinden Emre Turhal bizlere  2016'ının trendlerinden ve M.A.C ürünleriyle ilgili harika bilgiler verdi.



Yaklaşık 15 dakikalık soru cevap sürecinden sonra  Büşra'nın yüzünde smoky eyes demosu uygulayarak , aynı zamanda  bir makyajın sıralamalarını anlatarak harika bir iş çıkardı.Kendisine özel olarak beni kırmayıp geldiği için çok teşekkür ediyorum.


Ve ayrıca M.A.C ' ilk kez bir blogger etkinliğine sponsor oldukları için bu ayrıcalığı bizlere yaşattığı için sevgilerimi yolluyorum.Mac Ankamall Müdürü Okan Bey ve hayran olduğum en güzel Mac bayanı Pınar Hanım'a da  çok çok teşekkürler.


M.A.C Güzelleri 


2016'da yüzünüzden hiç gülücük eksik olmasın İyi ki geldiniz ...

Öncelikle Nazlı'ya teşekkür etmek istiyorum iyi bir iş çıkardığımız için.Saatlerce uykusuz kaldık, kah güldük kah sinirlendik ama vazgeçmedik.Çok güzel bir anı yaşadık, yaşattık.


Anıl'ım  ilk etkinliğini benimle yaşaman, boynun ağrısına rağmen yüzünden gülücüğünü eksik etmeyen , gözümün nur'u iyi ki geldin 



Canım Mehtap ve Seda ; iyi ki sizi tanımışım .Birlikte attığımız kahkahalar hiç bitmesin.Blog bahane sohbet şahane sloganımız hep devam etsin.İyi ki geldiniz kızlar ayaklarınıza sağlık.


 Sevgili Mamontenkam ;
Eda'm bizleri kırmayıp taaa Çankırı'laran geldin.Enerjini, neşeni çok seviyorum.Ayaklarına sağlık ,iyiki geldin.

Sevgili Büşra ilk kez tanıştık seninle ;  ama bu kadar sıcakkanlı olduğun için ve bizleri kırmayıp Yalova'lardan geldiğin için çok teşekkür ederim.İyi ki geldin.


 Canım Aycan'ım sonunda sana kavuşucaz diyordum ve oldu ! Hiç yanılmadım ,aynı konuştuğumuz Aycan'ı karşımda buldum. Bursa'lardan kalkıp geldiğin için çook teşekkürler.

Ve  Canım Yeşim 'im le bankacı pozu verdik.Gerçekten sohbetini , enerjisini çok seviyorum.İyi ki geldin ayaklarına sağlık.



Canım Tolunay'cım senin kahkahalarını , enerjini çok seviyorum.İyi ki geldin ayaklarına sağlık.

Canım Lİvalim . Yasemin'im taa Edirne'lerden kalkıp geldin  iyiki geldin ayaklarına sağlık kuzum.

Sevgili Gamze bizi kırmayıp taa Yalova'lardan geldin ayağına sağlık , iyi ki geldin 

Canım  Yasemin'im uzun zamandır birbirimizi takip ediyorduk tanıışmak bugüne kısmet oldu.Taa uzaklardan bizi kırmayıp geldiğin için çok teşekkürler , iyi ki geldin ..



Canım Sibel'im neşemize neşe kattın , ayaklarına sağlık iyiki geldin

Canım Ummuhan'ım biz fotoğraf çekinmemişmiyiz yaa neyse senden çalarım fotoğrafları.İstanbul'lardan geldiğin için ayaklarına sağlık kuzum.İyi ki geldin çok özlemişim

O telaşta sanırım beraber çekinmeyi unutuk, Sevgili Aslı özellikle koşuşturmalarımıza yardım ettiğin için çok teşekkürler ayağına sağlık , iyi ki geldin..



2016 hepimize bol şans, gülücük , sağlık ve gönlünüzde ne varsa hepsini getirsin.






Benzer Yazılar

8 yorum

  1. Nasıl guzeliz ♡♡Nasil guzel anlatmissin o gunu yeniden yaşadım okurken.Dostluğumuz hiç bitmesin.Cok seviyorum sizi emeklerinize sağlık yeniden♡☆☆☆☆☆ 5 yıldızlı etkinlik :)

    YanıtlaSil
  2. Canım benim asıl ben davet ettiğiniz için teşrkkür ederimmm sizleri asla kıramam . Gerçekten harika bir gündü emeği geçen herkese çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. :) pozumuz şekil önümden çekil :) on numara beş yıldızlı bir etkinlikti ♥

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize ve emeğinize sağlık balım, ben hepinizi tanıdığım için çok mutluyum :) İlk etkinliğim seninle olduğu için ayrı bir şanslı hissediyorum. Öpüyorum, umarım tekrar görüşebiliriz :)

    YanıtlaSil
  5. Gelemesem de davetin için çok teşekkür ederim. ne kadar güzelmiş <3

    YanıtlaSil
  6. Yaaa çok güzel bir yazı olmuş Neslim...Evet hiç bitmesin kahkahalarımız nolur nolur nolur♥♥♥

    YanıtlaSil
  7. Şimdi okurken yeniden o günü yaşadım resmen canım benim her şey harikaydı emeklerinize sağlık çok keyifli bir gün geçirdim :) Seni çok seviyorum Neslim :)

    YanıtlaSil
  8. Canımın içi ellerinize emeklerinize ve yüreklerinize sağlık, harika bir gün yaşattınız bize, sizi seviyoruz...

    Tolunay

    YanıtlaSil

Abone Ol


Like us on Facebook