#nesnesliscambridgetesti

Cambridge Besin İntolerans Testi #nesnesliscambridgetesti

06:00



Beslenme tarzınız parmak iziniz gibi size özeldir!
2016'ya girerken kendim için bazı kararlar aldım.Bunlardan en önemlisi sağlığımla ilgili daha bilinçli tüketimlerde bulunmak ve en önemlisi şişkinliğime , kilo problemime kökten bir çözüm üretmek istedim.Ve araştırma içerisine girip besin intolerans testi yaptırmaya karar verdim.Tam bu süreçteyken Sevgili Yeşim'inde besin intolerans  testi yaptırarak değişimini görünce kesin karar verdim.Piyasa da gıda intoleransı testi adı altında iki üç firma varken  ( çok eski tarihte  malesef bu tarz bir yere boşuna yaptırmışım ) neden Cambridge testini seçtiğimi size örneklerle anlatmak istiyorum. Ama öncesinde bilmeyenler için bu test nedir , ne işe yarar kısaca bahsetmem gerekir.
Sürekli tükettiğimiz ;yemekten zevk aldığımız ve sağlıklı olduğunu düşündüğümüz birçok besin, vücudumuzda olumsuz etkiler yaratıyor olabilir. Örneğin çok sağlıklı olduğunu düşündüğümüz yumurta, brokoli,enginar,domates vb. eğer vücudumuz tarafından sindirilemiyor ise, vücudumuz bu gıdaların içindeki proteinlere karşı tepki vermeye başlar. Bu olumsuz etki "Gıda İntoleransı" olarak adlandırılır ve vücutta kilo almaya yol açmasından bir çok kronik rahatsızlığa kadar olumsuz etkilere yol açar.
Parmağınızdan alınan kandan seçtiğiniz teste göre 59 besinden 220 besine kadar hangi besinleri yiyip yememeniz gerektiğini gösteren bir sistem düşünün.Ve belki de sizin hiç ummadığınız birşey size zarar veriyor.Tamamen kişisel bir test olduğu için size yasaklı olan bir besin bana serbest olabilir. Cambridge testin diğerlerinden farkına gelicek olursak X markanın testi  mayaya karşı alerjiniz var derken , Cambridge bunu size daha detaylı sunup  bira mayasına intoleransınız var ama ekmek mayasına yok diyebiliyor.Yani X size yüzeysel birşeyler söylerken bu test daha sağlıklı bir bilgi veriyor. Ve bir diğer önemli şey listedeki besinlerin numaralandırılması.Testim geldiğinde size ayrıca post yapacağım ama kısaca test sonucundan bahsetmem gerekirse kırmızı-sarı ve yeşil olmak üzere liste  önünüze geliyor ve diyetisyeniniz size ne yapıp yapmamanız gerektiğini anlatıyor.
Peki bu testi nasıl yaptırabilirim ? Benim bulunduğum şehirde var mı gibi sorular aldım . http://www.cambridgetesti.com sitesine girip iletişime geçtiğiniz zaman size bir kit gönderiyorlar.



Bu kitin içinde kişisel bilgi - sağlık formu ve kanınızı almanız için gerekli malzemeler var.



Parmağınızı alkollü mendille silip , mor renkte olan parmağınızı delici kısıma batırdıktan sonra tüpe dolduruyorsunuz.Ben bu konuda inanılmaz beceriksiz olduğum için hemen yakınımda Sağlık Ocağı'na gidip damardan kan aldırıp tüpe aktarttım. Yani damardan da kan verebiliyorsunuz.




Kan örneğini içinden çıkan kargoya ücret ödemeden aynı gün içerisinde geri yolluyorsunuz ve geriye 10-15 günlük  sabırsız bekleme süreci kalıyor.Benim testimin sonucu sanırım yakın zamanda gelmek üzeredir.Özellikle instagram hesabımdan
 #nesnesliscambridgetesti hastag'i altında paylaşımlarda bulunacağım ve tabiki bloğumda da yer vereceğim.
Test ücreti hakkında  dönem dönem kampanyalar olduğu gibi yılbaşı için çok güzel bir indirim yapmışlar. https://www.instagram.com/cambridgebesinintoleranstesti/ hesabından takip edebilirsiniz.



Benzer Yazılar

8 yorum

  1. sonuçlarını, süreci merakla bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
  2. Parmaktan o kadar kan çıkmazki zaten yaa 😔 Şu kan aldırma işi olmasaymış denerdim bende 😊

    YanıtlaSil
  3. Ay ben de bi ara yaptırmayı düşünmüştüm :) dur bir daha araştırayım, senin paylaşımlarını sabırsızlıkla bekliyorum, öptüm tatlım

    YanıtlaSil
  4. Heyecanla sonuçlarını bende bekliyorum :) Sağlığın için en doğru karar :)

    YanıtlaSil
  5. Umarım sonuçlar sonrası yememeye çalışırsınız. Zaten sonrasında spor ve düzenli beslenmeyle kolayca kilo verirsiniz. Yaptıranlar ve dikkat edenler kolayca kilo verebiliyor diye duymuştum. Merakla sonucunuzu bekliyorum.

    YanıtlaSil
  6. Umarım sonuçlar sonrası yememeye çalışırsınız. Zaten sonrasında spor ve düzenli beslenmeyle kolayca kilo verirsiniz. Yaptıranlar ve dikkat edenler kolayca kilo verebiliyor diye duymuştum. Merakla sonucunuzu bekliyorum.

    YanıtlaSil

Abone Ol


Like us on Facebook