El peelingi

L'occitane Shea Bir Dakikalık El Peelingi

06:00


L'occitane mağazasına her girdiğimde hem albenili ambalajları hemde ürünlerin içerikleri beni benden alıp götürüyor.Bazı ürünlerini çok severek kullanırken , bazı ürünleri ise ciddi anlamda beni hayal kırıklığına uğrattı.Ben L'occitane serime sevdiğim üründen başlayayım istedim.

Shea el peeling'i bir dakikada ellerinizin inanılmaz derecede yumuşak olması için özel olarak geliştirilmiştir. El üzerindeki ölü hücreleri hızlı ve etkin bir biçimde derinlemesine temizler. Elleriniz çok yumuşak ve pürüzsüz olur. İçeriğindeki kahverengi şeker taneleri ciltten kuru ve ölü hücreleri arındırırken Shea yağı ve tatlı badem cildi derinlemesine besler ve yumuşatır. Cilt pürüzsüz ve yumuşak olur.


İçinden çıkan özel spatulası ile az bir miktar alıp kuru ellere yedirip masaj yapmak yeterli.




İçindeki esmer şeker tanelerini ölü hücreli atarken , shea yağı elleri yumuşacık yapıyor.Özellikle kış günlerinde çok severek kullanıyorum.Haftada 1 yada 2 kez yeterli oluyor.Sanırım tek eksisi 100 ml'lik ürünün 75 tl gibi bir fiyata satılması.Gerçi ürünü uzun süre kullanıyorsunuz ve vaadlerini yerine getiriyor.Bu yüzden alıp almamak tamamen sizin seçiminize kalmış.


Benzer Yazılar

1 yorum

  1. peeling yapmayı çok severim ama el peelingini hiç denemeiştim bunu denemek isterim :)

    YanıtlaSil

Abone Ol


Like us on Facebook