Loccitane

Loccitane Ölmez Otu Yoğun Temizleyici Köpük

06:30


Loccitane  ürünlerinde ya bir ürünü çok sevdim ya da hiç anlaşamadık. Ölmez otu serisine ait göz balsamındaki hayal kırıklığından sonra bu yoğun temizleyici köpüğü severek kullandım.



Özellikle makyajımı arındırıp , bu köpüğü sıkıp yüzümde biraz bekletirken kokusuna bayıldım.Yüzümde biraz beklettikten sonra masaj yaparak daha sonrasında yıkadıktan sonra cildime verdiği nemi sevdim.


Pompalı ağzıyla alacağınız miktarı ayarlamak gayet başarılı.




 Yapısı traş köpüğüne benzer , kokusunun çok guzel olduğunu bir kez daha altını çizmek istiyorum. 150 ml 'lik ürün 80 tl gibi bir fiyata satılıyor. Açıkcası severek kullansam da bir daha almayı düşünmüyorum. Çünkü bu fiyattan daha aşağıda satılan daha başarılı temizleyiciler var.


Benzer Yazılar

3 yorum

  1. Son günlerde köpük formu ürünler baya yayıldı. Seyahatlarde bavullarda dökülme vs yaşamamak amacı ile çok ddaha kullanışlı geliyorlar bana =)

    YanıtlaSil
  2. Traş köpüğüne benziyor cidden yapısı :) fiyatı yüksekmiş kokusunu merak ettim ama :D

    YanıtlaSil
  3. Bu yapıdaki temizleyicilerden favorim Avene =)

    YanıtlaSil

Abone Ol


Like us on Facebook