Carrot Care

Carrot Care - Havuç özlü Şampuan ve Saç Kremi

06:00


Aslında bu şampuanı kullanıp bitireli çok oldu ama ben ancak yazma fırsatı bulabildim.
Bir zamanlar çoğu blogger arkadaşımda gördüğüm Carrot Care firması bana iki kez denemem için mesaj atınca ön yargılı olduğum şampuanı ve saç kremini deneyip kullanmaya karar verdim.


Öncelikle üründen bahsedicek olursak ;
havuç özü içeren ve içeriğinde tuz barındırmayan ve saçın hızlı uzamasını sağlarken ilk kullanımdan itibaren  nemlendirmeyi ve onarmayı vaad ediyor.




Bizimle birlikte saçlarımız da yaşlanır. Saçlarınızın gençliğini korumanın en önemli yolu , saçı doğru bir şekilde temizlemek ve en faydalı şampuanı kullanmaktır. Carrot Care bir şampuandan fazlasıdır.Diğer şampuanların birçoğunda yer alan ve saçları katleden tuz , Carrot Care de yoktur. İçerdiği havuç yağı , mineraller ,yüksek oranda E ,C, A vitaminleri , kozmetik vitamini biotin ( B7 ) sayesinde saç kökleriniz beslenerek güçlenir.



Çok işlem gören ve hasarlı saçlarda keratin miktarı azalır. Carrot Care saç kremi , içeriğindeki yoğun keratin ile yıpranmış saçlarınızı onarırken saçlarınızın incelen kısımlarını doldurur.Deformasyona uğrayan ve kalitesini kaybeden saç uçlarınıza zedelemeden hacim kazandırır , besler ve hızlı uzamasını sağlar. Özellikle boyalı ve kırılgan saçlar için yumuşatıcı etkisiyle , saç renginizin derinliğini de ortaya çıkarır.


Öncelikle yoğun kıvamı olan ve  havuç rengindeki şampuan'ın kokusu inanılmaz güzel.Beni eski zamanlardaki şampuanların kokusuna götürdü.
Malesef ben saçımı her gün yıkayan biriyim.ve bu durumun doğru olmadığını her zaman vurguluyorum.
Şampuanı kullandığım sürece uzatmada etkisi olduğunu kesinlikle gözlemledim ama nemlendirme konusunda pek bir fark göremedim.
Saç kremi benim saçlarım için biraz yetersiz kaldığını  gördüm.Halbuki bu tarz ürünlerde kombin kullanımlarda daha sağlıklı sonuç vermesi gerekir.

300 ml'lik şampuan'ın satış fiyatı 49 tl iken  200 ml'lik saç kremin satışı 39 tl. İkisini bir arada satan paketin fiyatıda 79 tl. Sitesinde 79 tl ve üzerine ücretsiz kargo mevcut.










Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook