#sibelvetolunayilebaharyemegi

#sibelvetolunayilebaharyemegi

18:00


Geçtiğimiz Mayıs ayın'da Sevgili Pastacaddesi (Tolunay) ve Sibel'in Tarif Defteri (Sibel ) tarafından 
#sibelvetolunayilebaharyemegi' ne davetliydim.
İkiside blog dünyasında çok sevdiğim ve değer verdiğim insanlar. Mekanımız Ankara'nın en özel yerlerinden olan Next Level Podyum katındaki Mag Lounge 'deydi.Bu güzel çerçevemiz Baskimo tarafından hazırlanmış.




Harika bir menü ve güleryüzlü servisiyle bizi ağırlayan Mag Lounge'a ayrıca teşekkür etmek istiyorum.

Masamızda bizi bekleyen minik bir süpriz vardı.Sibel ve Tolunay kendi elleriyle bize çok cici bileklikler yapıp , masamızı düzenlemişlerdi.Masadaki lezzetli çikolatalar Dore Bonbon'a ait idi.Laf aramızda hiç ummadığım kadar lezzetliydi.Özel günler için göz atabilirsiniz.

Konuşma balonlarımızı Sevgili  Gırlafikir yapmış.En güzel konuşma balonunu ben kapmışım değil mi ?

Kendisini pek bi severim.Dekarosyon konusunda kesinlikle çok başarılı takip etmek isterseniz aynı zamanda instagram'ına bakabilirsiniz.

O gün aramızda bulunan ve Tolunay'ı incecik yapan www.interaktifdiyet.com 'dan Sevgili Merve Hanım Yaz'a girerken nasıl forma kalabiliriz'e dair minik tüyolar verdi.Şanslı iki kişi interaktif diyet kazandı.

Bu güzel günü yalnız bırakmayan sponsor firmalarımızda vardı.


Her birimizin güzel resimlerini kanvas tablo 'ya dönüştüren tabloda.com etkinliğin en ilgi çeken ürünlerinden biriydi.

tatlimo.com 'daki diğer lezzet sepetlerine mutlaka göz atmanız gerekiyor.Özellikle meyveli olanlar favorim.

 İnci benim inanılmaz severek takip ettiğim, tariflerine koşulsuz güvendiğim , bayıldığım harika insanlardan biri.O kadar ince düşünmüş ki kendi elleriyle yaptığı kurabiyeleri paketleyip bize hediye etti.O güzel tarifleri için incitadinda.com sitesini mutlaka ziyaret etmelisiniz.



Mad Parfüm etkinlikte o kadar övüldü ki en kısa zamanda denemek için sabırsızlanıyorum.


Mediwell ürünlerinden sadece lip balm'ını deneme fırsatı bulmuştum.Özellikle dudak bakım kremiyle bu aralar iyi anlaşıyoruz.El ve ayak bakım kremini yeni kullanmaya başladım.Bu arada online satış mağazası açılmış bilginize.


                      Cocon No.333 3-4 gündür kullanmaya başladığım eşşek sütü şampuanı ve saç kremi.İçeriğinde sülfat ve paraben barındırmayan şampuan'ın vaadleri çok iddalı en kısa zamanda ayrıntılı yazım burada olucak.





En sevdiğim ve kaç kişiye aldırdığım memnun kaldığım saç bakım yağım HC Care. Hatta kaç sene önceki görselli yazımı okumak isterseniz tık tık..


Kolay eyeliner çekmeyi vaad eden eyeliner şablonu Fixliner 'ı deneyen var mı ?



Diyet pastilini severek kullandığım Otacı 'nın Argan yağı'nı en kısa zamanda denemek istiyorum.


Ara öğünlerin vazgeçilmezi tabi ki tazekuru




Benim gibi bu pasta süsleme hamurlarını nereden buluyorlar yahu diyorsanız sizi drpaste.com.tr 'ye alalım.


3. paketine geçtiğim ve hala bloğa yazamadığım Krauterhof  Body Lift jel'i masajla birlikte harika sonuçlar veriyor.


Radoha  Kefir anlatılmaz içilir derim.İlk karşılaştığınız yerde mutlaka deneyin.




Yayla Bakliyat kendini aşmış özellikle farklı ülkelerin ürünleri paketlemesiyle ve sunumuyla beni mest etti.


Pakmaya  'nın farklı ,lezzetli pudinglerinden  Türk Kahveli'si beni benden aldı.


Doğadan'ın  Rooğibos Vanilyalı Çay'ını denediniz mi ? Ben vanilyalı aromalardan hoşlanmama rağmen bağımlısı oldum.


Vissmate evimizin çamaşır suyu.


Odun ateşinde Karafırın Bozkır Tahin'i yemediyseniz hiç kendizi tahin yemiş gibi saymayın.






Sonunda babama - ooo bu çok acıymış dedirtcek Acı Biber Salçası'nı Has Hayat'da buldum.


Güzel Gıda'nın Chia ve Beyaz Kinoa'sı oldukça başarılı.


Kitabevimentale iki  genç girişimci insan, kitap evlerinde insanların her kitaplara para yetmediğini görüp, korsan kitaplara yönelmesinler diye kendi çabalarıyla indirimli kitap satan bir site kurmuşlar.Bu yüzden kitap alcağınız zaman göz atıp alırsanız süper olur.


Türkmenler Gıda'nın bu gönderdiği pudra şekeri safmış.Normalde pakette satılanlarda nişasta olurmuş.Pastacı arkadaşlardan daha neler öğrenicem acaba ?


En sevdiğim Türk Kahvesinden tutunda lokumuna kadar Tuğba Kuruyemiş bizimleydi.


Esterel kalemleri meğersem çok eski bir markaymış.Ben kalemlerine bayıldım inanılmaz kalıcı.Nerden bulurum diyorsanız Mat Kozmetik'e bakabilirsiniz.

     

     Bunlara bayıldım ! Ama ben o çikolatayı pastaya koyamadan yedim ki. Ankara Pasta Malzemeleri'ne göz atınca gözünüz dönücek.


Pereja  bize dolu dolu bir paket yollamış.Ama bazı malzemelerim yolda düşmüş ( Benim hatam) Var olan ürünlerinde kullanıp en kısa zamanda yorumlayacağım.Bu minik kolonyalar oldukça başarılı.

( ÜRÜNLERİN GENEL GÖRÜNÜMÜ )














Benzer Yazılar

5 yorum

  1. Neslihancığım enerjinle etkinliğimize neşe kattın, çok teşekkür ederim, iyi ki geldin... Yeni etkinliklerde görüşmek dileğiyle öpüyorum...

    YanıtlaSil
  2. Tatlım bizleri bu güzel günümüzde yalnız bırakmadın, katılımın için ok teşekkürler. Öpüyorum seni.

    Sevgiler

    Tolunay

    YanıtlaSil
  3. Merhaba kızlar Doğal Fıstık Ezmesine ne dersiniz?
    https://www.naturpystore.com.tr/marka/fitnut-dogal-fistik-ezmesi
    Beslenme, Diyet alanında kullanabilirsiniz. Yüksek protein içerir.

    Organik Satınal

    Fitnut

    YanıtlaSil
  4. Ürünler Kaliteliye benziyor. Bol satışlar dilerim.
    Çayyolu iç mimarlık olarak iç mimarlık hizmeti sağlıyoruz. İhtiyacınız olur ise yardımcı olmaktan mutluluk duyarım.

    YanıtlaSil
  5. This is how my friend Wesley Virgin's autobiography launches with this SHOCKING and controversial VIDEO.

    You see, Wesley was in the army-and soon after leaving-he revealed hidden, "self mind control" secrets that the CIA and others used to get whatever they want.

    As it turns out, these are the exact same methods lots of celebrities (notably those who "became famous out of nothing") and elite business people used to become wealthy and famous.

    You probably know how you only use 10% of your brain.

    That's really because most of your BRAINPOWER is UNTAPPED.

    Maybe this thought has even taken place INSIDE your very own head... as it did in my good friend Wesley Virgin's head about 7 years ago, while driving a non-registered, garbage bucket of a car without a license and with $3 on his debit card.

    "I'm absolutely fed up with going through life paycheck to paycheck! When will I get my big break?"

    You took part in those types of thoughts, isn't it so?

    Your own success story is waiting to be written. You just need to take a leap of faith in YOURSELF.

    CLICK HERE To Find Out How To Become A MILLIONAIRE

    YanıtlaSil

Abone Ol


Like us on Facebook