batiste

BLOG ÇEKİLİŞİ- Tarte / Wet'n Wild / Batiste / Bourjours / Kleancolor KAPANDI

23:30

Herkese Merhaba, 
 Sizler için  güzel ürünler seçtim.Öncelikle tek zorunlu şartım bloğumun takipçisi olmanız yani  +GFC (Google Friend Connect ) (Bu siteye katılın) eklemeniz. Onun dışındaki bütün paylaşımlarınız ek +1 hak olarak eklenicek.Ama lütfen bütün paylaşımlarınızı yaptıktan sonra yorum kısmına hepsinin linkini belirtebilirseniz kabul edebileceğim.Yoksa inanın öbür türlü çok karışık ve uzun oluyor.Instagramda paylaşacağınız zaman alttaki resimle beraber #nesneslisblogcekilisi ile paylaşabilirsiniz. Çekiliş 14.03.2014  (23:59 )tarihinde sona ericektir. Kazanan talihli 2-3 gün içerisinde belirlenilcektir. Ufak bir dipnot geçmek istiyorum Naked3 Çekilişine katılan bazı arkadaşların kanala ve bloğa katılmayıp direk yorum yazdıklarını gördüm.Çekiliş bitmeden hakkınızın yanmaması için lütfen kontrol edin Tekrar yorum yazmanıza gerek yok  :)


Tek tek ürünlerimizi inceleyelim :) Batiste hariç diğer bütün ürünler Türkiye'de olmayıp ama sahip olmak isteyenlerin istediği ürünler.


Batiste Tüm Saç Tipleri için Kuru Şampuan


Wet'n Wild 'in en meşhur Comfort Zone Far Seti. Mac'in bazı farların dupesi sayılıyor.


Tarte Cheerful :) yazısını şurada yazmıştım.Hiç kullanmadım sadece tanıtım için elime sürdüm.Belki sizin hoşunuza gider :)


Kleancolor Göz Bazı aslında bunu kendime almıştım ama primerlarım o kadar çok oldu ki çekilişe koymaya karar verdim .(Kazanan kişi banada yorumlasın lütfen :)

Ve son olarakta

Bourjours Bronzing Primer'ı  (yazısı için  tık tık)


Herkese Bol Bol Şans diliyorum.









Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook